شاخه ها

خبرنامه

به مرکز اخذ گواهینامه ایزو خوش آمدید........................................................برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09124187969 , 09122928218 و 22714032 تماس حاصل فرمایید ویا از طریق فرم ارتباط با ما پیام خود را ارسال نمایید

ایزو 9001

ایزو 9001

اين استاندارد پذيرش يك ديدگاه فرآيندي را در هنگام ايجاد ، بكارگيري و بهبود اثر بخشي نظام مديريت كيفيت به منظور افزايش رضايت مشتري از طريق برآورده كردن خواسته هاي مشتري ترغيب مي نمايد و يكي از مزاياي اين ديدگاه ، كنترل مداومي است كه بر روي ارتباط بين تك تك فرآيندها درون نظام فرآيندها و همچنين بر تركيب و تعامل آن فراهم مي كند.

جزییات بیشتر


در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده

استاندارد ایزو 9001   ( ISO 9001 )

سیستم مدیریت کیفیت، استاندارد ISO 9001:2008

 سیستم مدیریت کیفیت، استانداردISO 9001:2008

طراحي و اجراي نظام مديريت كيفيت در سازمان تحت تاثير نيازهاي در حال تغيير اهداف ويژه آن ، محصولات  ، فرآيندهاي بكار گرفته شده ، اندازه و ساختار سازمان قرار مي گيرد.

اين استاندارد پذيرش يك ديدگاه فرآيندي را در هنگام ايجاد ، بكارگيري و بهبود اثر بخشي نظام مديريت كيفيت به منظور افزايش رضايت مشتري از طريق برآورده كردن خواسته هاي مشتري ترغيب مي نمايد و يكي از مزاياي اين ديدگاه ، كنترل مداومي است كه بر روي ارتباط بين تك تك فرآيندها درون نظام فرآيندها و همچنين بر تركيب و تعامل آن فراهم مي كند.

اين استاندارد اساس و شالوده كليه استانداردهاي سيستمهاي مديريت است كه بعد از آن منتشر شده است.

براي چه سازمانهايي كاربرد دارد :

  • همه سازمانهايي كه مديريت كيفيت فعال را به عنوان زير بناي فلسفه شركت اتخاذ كرده اند و قصد مدون نمودن فعاليت ها در سطح گسترده جهاني را دارند.
  • شركتهايي كه اين سيستم را اجرا كرده اند مي توانند به اهداف سازماني ترسيم شده در فرآيند ها دست يافته و مي توانند فرآيندهاي كاري خود را به صورت مناسب تري مديريت و پايش نمايند.

بخشی از فوائد اجرا و استقرار استاندارد

  • ايجاد رويكرد نظام مند براي رهبري فعاليت ها در جهت كاهش ضايعات.
  • بهبود عملكرد شركت شامل كيفيت محصولات و خدمات.
  • تقويت اعتماد عموم ، مقامات رسمي ، مشتريان ، بانكها و شركتهاي بيمه نسبت به عملكرد سازمان.
  • كنترل هزينه با توجه به تفكر توام با عمل آينده نگر و نظام مند.
  • شناسايي قويتر انگيزه ، وفاداري و رضايت كاركنان.
  • تقويت تصوير رقابتي در سطح ملي و بين المللي با بكارگيري عملكرد بهبود يافته تاييد شده سازمان.
  • بهبود فرآيندهاي كاري و توجه به بهبود مداوم.
  • افزايش پيشگيري از خطا و تقويت اطمينان و قابليت فرآيند در زنجيره توليد.
  • به ارمغان آوردن ميزان بالاتري از رضايت مشتري بالاخص مصرف كننده نهايي.
  • رضايت كاركنان.

هنوز نظری ارسال نشده است.

برای ارسال نظر باید عضو شوید.